کرونا در آمریکا| احتمال ابتلای ۹۶ میلیون آمریکایی به کرونا؛ ابتلای ۲ عضو آیپک به کرونا

11:19 - 17 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۳۵۰۸
یک سند فاش شده در آمریکا نشان می دهد که بیمارستان‌ های این کشور باید خود را برای ۹۶ میلیون بیمار احتمالی مبتلا به ویروس کرونا آماده کنند.
به گزارش گروه بین الملل ، پایگاه دیلی میل در گزارشی از یک سند فاش شده در آمریکا خبر می‌دهد که نشان می دهد بیمارستان‌ های آمریکا خود را برای ۹۶ میلیون بیمار مبتلا به ویروس کرونا آماده می‌کنند به طوریکه از این تعداد نیم میلیون انسان جان خود را از دست خواهند داد.

بر اساس کنفرانسی که انجمن بیمارستان‌های آمریکا در ماه فوریه برگزار کرد، شیوع ویروس کووید ۱۹ در آمریکا به مراتب وخیم‌تر از آن چیزی است که مقام‌های این کشور ادعا می‌کنند.

در این کنفرانس پیش بینی شده است ۴۸۰ هزار انسان در آمریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست دهند و ۴.۸ میلیون نفر در بیمارستان‌ها بستری شوند.

پیش بینی می‌شود شیوع ویروس کرونا در آمریکا سطح بحران را در این کشور ۱۰ برابر بیشتر از آنچه که در بیماری آنفولانزا فصلی مشاهده می‌شود، قرار بدهد.
 
 
اسناد افشا شده حقایق بحران کرونا در آمریکا بازگو کرد
 
آمار و ارقام شوکه کننده که به تازگی از یک سند افشا شده است در برابر ادعای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که در بسیاری از مواقع خطر پیش روی مردم کشورش را کم جلوه می‌دهد، قابل تامل است.

اسناد نشان می‌دهند که بیمارستان‌های آمریکا در حال حاضر باید اقدام‌های مقدماتی برای کاهش شمار تلفات را در دستور کار خود قرار دهند.

جدید‌ترین آمار‌ها نشان می‌دهد تا کنون ۷۰۰ نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده که ۱۷ نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.
 
این سند همچنین خطرات قابل توجهی را برای شهروندان مسن و افرادی که سابقه بیماری دارند را متذکر شده است؛ افرادی که در رده سنی ۸۰ سال قرار دارند احتمال آنکه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خود را از دست بدهند، ۱۴.۸ درصد است.
 
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تاکنون با انتقاد‌های بسیاری به دلیل کم اهمیت نشان دادن خطر کرونا رو به رو شده است.
 
رئیس جمهور آمریکا به تازگی لایجه بودجه ۸.۳ میلیارد دلاری برای مقابله با این بحران را امضا کرده است.
 
 

پس از آنکه آمار اعلام شده کرونا در آمریکا از سوی کاخ سفید بیش از ۳ برابر افزایش یافت، رقبای دموکرات، ترامپ را به شدت مورد انتقاد دادند.

شیوع ویروس کرونا در آمریکا بازار بورس این کشور را نیز تحت تاثیر قرار داده و سهام‌ هایی مانند «وال استریت» طی روز‌های گذشته با ریزش شدیدی مواجه شده اند.
 
 
اسناد افشا شده حقایق بحران کرونا در آمریکا بازگو کرد
 
در همین حال «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا، روز جمعه از آماده شدن پنتاگون برای مقابله با این ویروس در میان نظامیان آمریکایی خبر داد.

در حال حاضر ۶ نفر از نظامیان این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

در همین حال رسانه‌ های آمریکایی از هجوم گسترده مردم به فروشگاه ها، کمبود ماسک و افزایش شدید قیمت آن خبر می‌دهند.

علاوه بر این «مایک پنس»، معاون رئیس جمهور آمریکا، که اخیرا به عنوان مسئول تیم مبارزه با کرونا در این کشور منصوب شده، از کمبود کیت‌های تشخیص کرونا خبر داده و گفته که تجهیزات موجود پاسخگوی میزان درخواست نیست.
 
در همین حال «آیپک» اعلام کرده که آزمایش کرونای شماری از افرادی که اخیرا در نشست این لابی صهیونیستی-آمریکایی شرکت کرده اند، مثبت شده است.
 
آیپک مدعی شده دو نفر از شرکت کنندگان به کرونا مبتلا شدند.
 

برچسب ها: کرونا آمریکا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *